nedjelja, 10. veljače 2013.

Maškare - kostim bubamare




 
Ovaj kostim sam prije par godina napravila od flisa, zapravo od flis dekica poput ovih na slici, koje se mogu vrlo jeftino kupiti na akcijama, pa dekica veličine 130X200 obično košta oko 40 kn,  ima ih u svim bojama, šarenih i jednobojnih. Prednost tog materijala je što se ne "cufa", pa nije potrebno obrađivati rubove. Također je vrlo mekan za rezanje škarama, lako se kroji i u svim je smjerovima pomalo rastezljiv što omogućuje da ne mora sve biti krojeno 100% točno.





Na glavi je rajf na koji sam pričvrstila plastične kabelske vezice da služe kao ticala, a na vrh vezica sam stavila male pom-pome koje sam napravila od trakica flisa, koncem na sredini zavezala u snopić, malo razbarušila i nataknula na vrh vezica kao što se vidi na slici.





Bubamarin oklop sam izrezala od crvenog flisa, našila točke od crnog flisa i vezice za vezanje oko vrata.

Suknjica je od crnog flisa jednostavno iskrojena u krug. Važno je da rupa za struk bude oko 5 cm manja od djetetovog struka, tako da nije potrebno ušivati gumu, kad je materijal sam po sebi rastezljiv.




Crvene čizmice, prugaste štramplice i bijela majica su se odlično uklopili, ali ovdje bi pasalo bilo što crveno, bijelo ili crno.

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...