subota, 21. srpnja 2012.

Brzo tijesto za pizzu (na dva načina)


Koliko sam samo puta radila pizzu na ove načine! Oba su dobra i zavisi samo dali u frižideru imam koje kiselo vrhnje, jogurt itd. ili samo mlijeko. Uglavnom jako je brzo gotovo, a to je nama nestrpljivima najvažnije.  Na slici se lijepo vidi struktura ovakve vrste tijesta. Ispadne "krušnasto", te deblje i mekše od onog što podrazumijevamo pod originalnim tijestom za pizzu.



1. Tijesto za pizzu sa jogurtom, kiselim mlijekom ili kiselim vrhnjem

mjera je čaša od jogurta

2 čaše brašna
pola paketića praška za pecivo
pola žličice soli
1 čaša jogurta, kiselog mlijeka ili kiselog vrhnja
2 jušne žlice ulja



2. Tijesto za pizzu sa mlijekom

2 čaše brašna
pola paketića praška za pecivo
pola žličice soli
4 jušne žlice ulja
1,5 dl mlijeka (može i voda, zobeno mlijeko i slično, ali ja nisam još tako probala)

Priprema
1. Brašno prosijati zajedno sa praškom za pecivo, dodati ostale sastojke i mikserom sa
spiralnim nastavcima kratko mijesiti da nastane glatko tijesto.
Nauljiti ruke da se lakše barata tijestom, a također ulje sprječava da se vlaga iz nadjeva upije u tijesto.
2. Nauljenim rukama izvaditi tijesto, staviti na nauljenu tepsiju, rukama raširiti tijesto po tepsiji, staviti nadjev i peći na 220°C oko 15 minuta (ovisno o debljini tijesta).

 

Broj komentara: 11:

Anonimno kaže...

nebi li se tijesto trebalo dizati???

Nada (probajovako.blogspot.com) kaže...

Ovo tijesto se ne treba dizati. To nije dizano tijesto sa kvascem, već sa praškom za pecivo. Čim se zamijesi, stavlja se u tepsiju, nadjeva i peče. :)

Anonimno kaže...

Probala sam, ali tijesto je došlo tvrdo? Morala sam dodati malo mlijeka. Možda sam trebala prosijati brašno (nisam prosijala - dali je to važno?)
Na kraju mi je ispalo dobro, ali ne tako krušnasto i meko kako sam željela. Čini mi se da je to premala količina za veliku tepsiju. Nije li to tijesto za jednu okruglu pizzu, za jednu osobu?

Gege i Alen kaže...

oduševljeni smo tijestom s jogurtom. super rješenje za napraviti na brzinu kad se ekipa najavi u zadnji tren :) srećom uvijek imamo jogurta... HVALA!!! :D

Nada (probajovako.blogspot.com) kaže...

Hvala na komentarima!

Jogurt može biti gušći ili rijeđi, pa tako i tijesto bude tvrđe ili mekše. Ako je pretvrdo za umijesiti, doda se još malo jogurta ili mlijeka ili vode... Ja ovu količinu rasporedim po velikoj četvrtastoj tepsiji i bude mi tanko, a tko voli deblje tijesto, onako krušnasto, raditi će manji promjer. Prvi put se proba i vidi, pa se dalje prilagodi sebi.

Gege i Alen, poznat mi je taj osjećaj veselja kad sam prvi puta radila ovo tijesto. Bila sam još mlada djevojka i često sam radila pizzu za prijatelje baš od tog tijesta.
Drago mi je da vam se sviđa :)

Valeria Zeman kaže...

Zanimljivi recepti! Tim bolje ako se tijesto ne treba dizati i odmah je spremno za pečenje, isprobat ću!

Anonimno kaže...

Isprobano,tjesto je ok ako zelite brzu picu ali nije to taj originalni okus

Probaj ovako kaže...

Nije, naravno - tako sam i napisala u uvodu.
Pravo tijesto iz pizzerie nije ni slično ovom, ali je stvarno odlična brzinska zamjena. Nekima čak više paše ovo nego originalno sa kvascem.

Petra Petolas kaže...

Dali se za 2tjesto umjesto mlijeka ili vode moze stavit mineralnA voda

Petra Petolas kaže...

U 2tjestu umjesto mlijeka ili vode dali moze ići mineralna voda

Probaj ovako kaže...

Može, naravno. Gazirana voda je bolja za tijesto od obićne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...