nedjelja, 22. srpnja 2012.

Jetrica (pileća ili druga) na saft



Na ovaj način sam ih počela raditi tek kada sam se udala, jer je muževa mama
samo tako radila, pa sam morala nastaviti i ja da bih udovoljila svojoj novoj obitelji.
Uskoro sam ih i ja zavoljela, ali samo kada su sa puuuuuno luka koji saftu daje
slatkasti okus i poništava karakterističan okus jetrica. 




Za jetrica na saft:


500 gr pilećih jetrica (obično su sa

srcem)

4 glavice crvenog luka (srednje veličine)

1 čajna žličica mljevene crvene paprike
1 čajna žličica soli
malo papra (po želji i ukusu)
1 jušna žlica brašna

Za palentu:

400 gr kukuruznog griza za palentu ili
instant palente
7 dcl vode
1 jušna žlica masnoće (mast, maslac, ulje...)
1 čajna žličica soli

1. Jetrica očistite od žilica, a srca od suvišne masnoće i sve narežite na malene komadiće.
Ako su komadići sitniji jetrica ce izgubiti svoj karakterističan okus (a neki ga baš ne
vole, kao npr. ja)
2. Stavite vodu za palentu da zakipi, posolite, dodajte masnoću, pa kuhajte prema uputi
na ambalaži. Dok kuhate palentu, nastavite sa pripremanjem jetrica.
3. Luk narežite na sitne kockice, pa ga stavite dinstati na masnoću, poklopite, te
povremeno promiješajte sve dok ne poprimi staklasti izgled i potpuno ne omekani.
4. Dodajte jetrica i dinstajte povremeno miješajući sve dok sa svih strana ne izgube
"sirovu" crvenu boju i dok potpuno ne ishlapi sva voda koju su pustila.
5. Dodajte mljevenu papriku, sol i papar, par puta promiješajte da se paprika samo kratko
poprži, te nalijte 4 dcl vode. Kuhajte povremeno miješajući još oko 10 minuta.
6. U šalici vilicom izmiješajte brašno i pola dcl vode dok ne nestanu sve grudice, dodajte
preostalu vodu i uspite u jetrica, pa opet sve zajedno kuhajte još oko 5 minuta da se
brašno skuha, te da saft poprimi svoju gustoću. Probajte da li vam je dovoljno slano, te
korigirajte okus prema želji.
7. Sada vam je već i palenta gotova (osim ako niste kuhali "instant palentu"), pa je vrijeme
da servirate jelo na tanjur i uživate u svom trudu.

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...