utorak, 15. siječnja 2013.

Kisela repa sa špekom i žgancima

Domaća kisela repa, oprana jednom u mlakoj vodi, domaći suhi špek narezan na kockice i prepržen na tavici, dodan kuhanoj repi, kukuruzna krupica kuhana u slanoj vodi (ali ne instant, već obična što se kuha oko pola sata stalno miješajući) i fini zimski ručak je gotov. Na tanjuru sve još preliveno sa malo vruće masnoće koju su pustile kockice špeka, da cvrči kad se masnoća spusti na tanjur. I to je to.

Nakon odmora od ručka, skuhati ćemo si našeg vinčeka sa malo šećera, cimeta i klinčića, pa lopate u ruke i u borbu protiv snijega koji ponovo gusto pada.


3 komentara:

Sanja B. kaže...

Poštovana Nada! Evo, na datum svog rođendana samo da Vas pozdravim. Prvi put sam na Vašem blogu, a odveo me do njega link koji ste stavili na stranicu vitki gurman, koju redovito pratim. Kad sam još vidjela da imate link (ili kako se to već zove) i na stranicu istine i laži o hrani, koja mi je promijenila život na bolje, mislila sam da je to zaista zanimljivo i da to trebate znati. Zanimljivo pišete, slike su Vam prekrasne. Pratite li blog gazdarica? Bio bi Vam zanimljiv... Puno pozdrava od Sanje B.!

Nada (probajovako.blogspot.com) kaže...

Draga Sanja, sretan Vam rođendan! Hvala Vam na lijepom komentaru i komplimentima. Jako je lijepo pročitati tako srdačan komentar na svom blogu.

Anitin blog "Istine i laži o hrani" pratim već dugo, gotovo od samog početka, a "Vitki gurman" sam otkrila slučajno prije par dana i stvarno se oduševila. "Gazdarica" je također odlično mjesto gdje se uvijek dugo zadržim kad čitam jer su prepuni zanimljivosti o mnoštvu tema koje me zanimaju.
Pišete li Vi blog? Ako želite, ostavite mi svoju mail adresu na probajovako@gmail.com da Vas mogu kontaktirati, rado bih vas razveselila povodom Vašeg rođendana. Lijep pozdrav od Nade!

Sanja B. kaže...

Hvala na čestitki! Sanja B.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...