subota, 22. rujna 2012.

Voćna torta s dvije kreme i dva voća

Ova je torta u velikoj mjeri ostvarila moja očekivanja. Kremasta, punog okusa, dvije vrste voća, lagana za pripremu... Neki ju zovu "Alžirska torta", neki "Torta od ananasa i banana"... Ima nekoliko recepata na netu, ja sam ih pažljivo proučila i ovdje pišem recept kako sam radila da meni bude savršeno fino...







Sastojci za jedan biskvit (treba ih ispeći 3):
3
bjelanjka
3 žlice
šećera
1
žumanjak
4 žlice brašna  

Najprije sam izrezala tri podloge od papira za pečenje i jednu sam stavila na dno kalupa.
Bjelanjke sam umiksala u čvrsti snijeg, dodala šećer, miksala, dodala žumanjak, miksala, dodavala žlicu po žlicu brašna, miksajući. Biskvit sam izlila u kalup za pečenje na čije dno sam stavila papir za pečenje. Poravnala sam površinu kuhačom i stavila peći u zagrijanu pećnicu, oko 10 minuta na 180°C.
Dok se prvi biskvit pekao, miksala sam drugi. Pečeni biskvit sam odmah izvadila iz kalupa i zajedno s papirom stavila na rešetku za hlađenje. Stavila sam novi papir, izlila smjesu za drugi biskvit, stavila peći i miksala treći biskvit.Tako je sve išlo brzo jedno za drugim. Dok su se biskviti hladili, radila sam kreme.


Sastojci za kremu od ananasa:
250 ml
vode
250 ml
soka od ananasa (ja sam koristila Cappy 100 % ananas, a može se koristiti i sok iz konzerve, ali je on meni preblagog okusa)
4 žlice
šećera
2 vrećice
pudinga od vanilije
160 ml  slatkog vrhnja za šlag  

1 konzerva ananasa u kolutovima (koristila sam 10 kolutova izrezanih na kockice)
Puding od vanilije sam pomiješala sa šećerom i polovicom vode. Ostatak vode i soka sam stavila da zakuha, malo uklonila sa vatre samo da ulijem smjesu od pudinga i šećera, promiješala i vratila na vatru da još malo kuha, oko 3-4 minute. Sklonila sam sa vatre i stavila posudu s kremom u hladnu vodu, da se čim prije ohladi. Obično natočim hladnu vodu u sudoper, stavim posudu s kremom i miješam kuhačom dok se ne ohladi. Umutila sam čvrsti šlag od slatkog vrhnja ( mora biti barem 24 sata u hladnjaku ili pola sata u zamrzivaču, jer se samo jako rashlađeno vrhnje može utuči u čvrsti šlag) i umiješala u ohlađenu kremu. Na kraju sam kremi dodala nasjeckani ananas.


Sastojci za kremu od vanilije:
1/2 l mlijeka
4 žlice šećera
6
žumanjaka
1 1/2 vrećica
pudinga od vanilije
200 g
maslaca
150 g
šećera u prahu
2-3 banane

sok od jednog limuna za poškropiti banane da ne pocrne 
Maslac sam izvagala i ostavila na sobnoj temperaturi da omekša. 
Prašak za puding i šećer sam izmiješala, dodala oko 1 dl mlijeka (pola šalice za čaj) da mogu zamiješati glatku smjesu bez grudica, tome sam dodala žumanjke, a ostatak mlijeka sam stavila da zakuha. Kada je mlijako zakuhalo, maknula sam sa vatre i ulila smjesu od pudinga i žumanjaka. Izmiješala sam mikserom da smjesa postane glatka i vratila na vatru da kuha još nekih 5-6 minuta na laganoj vatri pri tom stalno miješajući. Dodala sam oko dvije žlice maslaca, da se na kremi ne stvori korica. Ponovo sam i ovu kremu ohladila u hladnoj vodi. Maslac sam umiksala da postane pjenast, dodala šećer u prahu još malo miksajući, pa umiješala maslac u kremu.
Banane sam narezala na ploškice, poškropila sokom od limuna, pa nježno rukama promiješala da se sok rasporedi jednolično. 

Slaganje torte:
Biskvit
Krema od ananasa
Krema od vanilije
Ploškice banana
Biskvit 
Krema od ananasa
Krema od vanilije
Ploškice banana
Biskvit
Pomiješani ostatak jedne i druge kreme zajedno
Šlag 

Prvi biskvit sam stavila na tanjur, poškropila sa 5 žlica soka, namazala sa trećinom kreme od ananasa, pa trećinom kreme od vanilije i poslagala polovicu količine banana, malo sam ih utisnula u kremu. Stavila sam drugi biskvit, poškropila...pa opet ispočetka .
Tortu sam stavila u hladnjak pokrivenu prozirnom folijom, pa sam ju slijedeći dan ukrašavala šlagom. Nisam vična tome i uvijek imam manjka vremena, pa na žalost to nikada ne izgleda "bjelosvjetski". 

Za ukrašavanje torte:

slatko vrhnje (340 ml) - Kupila sam pakiranje od 500 ml, 160 ml sam stavila u kremu, pa mi je 340 ml ostalo za ukrašavanje)
Slučajno sam kod kuće imala bijelu čokoladu, pa sam ju istopila u mikrovalnoj (može se i na sasvim laganoj vatri), usipala u vrećicu za zamrzavanje. Odrezala sam sasvim mali komadić vrha od vrećice, stavila papir za pečenje na tacnu i šarala čokoladom iz vrećice po papiru u svim smjerovima da napravim gustu nepravilnu mrežu na papiru. Stavila sam u zamrzivač (može i u hladnjak) da se stegne, pa sam nožem rezala nepravilne komade koje sam utiskivala po vrhu torte. Može se raditi i srca, leptiriće, pisati imena... net je pun šablona i ideja, ali eto - taj nesretni manjak vremena!



Biskvit uliven u kalup (26 cm):


Ispečena tri biskvita, na hlađenju:
 

Kuhanje prve kreme:

Kuhanje druge kreme:






Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...