utorak, 3. srpnja 2012.

Čokoladna krema za torte i kolače

Priprema se jednostavno i ne zahtjeva puno vremena. Recept
sam dobila prije nekih 10 godina od drage prijateljice Anice iz Vrbovca čije je
kolače i torte mnogima gotovo nemoguće nadmašiti. Teško je u par rečenica
opisati koliko mi je tada značilo njeno prijateljstvo i podrška. Život nas je
odveo svaku na svoju stranu, jako se rijetko vidimo i čujemo, ali neka zna da
mislim na nju svaki puta kada radim ovu finu kremu :)




 
3 dl mlijeka
2 žlice gustina ili brašna (glatkog)
6 žlica šećera
3 jaja
10 dkg čokolade za kuhanje
25 dkg maslaca

 

U posudi za kuhanje pjenjačom pomiješati hladno mlijeko sa šećerom i gustinom ili brašnom. Dobro izmiješati da nestanu sve grudice.
Dodati jaja, promiješati, pa dodati natrganu čokoladu za kuhanje.
Staviti na vatru i miješati pjenjačom dok se svi sastojci ne otope i povežu.
Kada se počnu pojavljivati mjehurići, kuhati miješajući dok se ne zgusne, nekih 3-4
minute.
Skinuti sa vatre i ostaviti da se ohladi do mlakog.
Umutiti maslac pjenasto (mikserom) i umiješati ga opet mikserom u mlaku kremu.
Kremu premazati preko torte ili kolača i ohladiti u hladnjaku.
 

Torta na slici je rađena sa ovom kremom, a trebala mi je dupla količina da bih imala za
dva sloja i još za omazivanje torte kao što se vidi na slici. U gornji sloj sam umiješala
pržene mljevene lješnjake.
Ovu kremu koristim uvijek kada radim kocke sa bananama, mačje oči, čokoladne torte...

Ovo je najčitaniji tekst na mom blogu (6000 prikaza u 6 mjeseci), što govori da su mnogi u potrazi za dobrom čokoladnom kremom. Ako Vam nije teško, ostavite komentar kako ste zadovoljni sa ovim receptom da ohrabrite i druge da isprobaju ovu kremu. Hvala Vam unaprijed! Vaša Nada.

majmunski  kolač (divnog li naziva) sa ovom kremom





23 komentara:

Anonimno kaže...

super

Nada (probajovako.blogspot.com) kaže...

Kratko i jasno :)

Neda kaže...

Prepisala kremu...javiću utiske uskoro... :)
Hvala

Nada (probajovako.blogspot.com) kaže...

Vidjeti ćeš, nema puno filozofije. Tko zna skuhati puding, ova krema mu nije problem.

Mirjana Simic kaže...

Krema je isprobana bezbroj puta...opet moja sestra koja je divna domacica..trebala se prviti krema i bez pudinga atada je to bilo ovako !!

Nada (probajovako.blogspot.com) kaže...

Lijepo je imati sestru :)
I ja sam svoju za ovaj Božić tražila da mi kaže recept za njenu medenu pitu. Šubarice i išlere sam počela raditi tek kad sam probala njene.

Anonimno kaže...

Najbolja krema ikada.
J.

Nada (probajovako.blogspot.com) kaže...

Hvala Vam, J!

Anonimno kaže...

SUPER KREMA ;)

Anonimno kaže...

jesi li kad si radila s duplom kolicinom stavila i dva margarina? jer mi se cini malo previse, mozda grijesim :))

Nada (probajovako.blogspot.com) kaže...

Svejedno, stavila jedan ili dva, omjer je uvijek isti.
Ne razumijem baš pitanje, ali ako trebaš puno kreme i radiš duplu količinu, onda sve uduplaš, pa tako i maslac.
Od količine maslaca ovisi koliko će krema biti gusta. Pjenasto umućeni maslac kremi daje mazivost, omekšava ju i spriječava da se lijepi za vilicu ili nož.

Anonimno kaže...

spas u zadnji cas od srca hvala odlicno

AMINA BOBA MUJKANOVIC VUCIC kaže...

hvala

Anonimno kaže...

Pravim sutra I javim utisak odmah ;)

Anonimno kaže...

Krema je odlicna pogotovo za mene koja bas nisam za kolace.nemam dara :(

Anonimno kaže...

Bilo bi super da stavis i recept za koru za tortu ,neki lagan obzirom da je krena izvrsna
Hvala

dusa dusica kaže...

i meni isto spas::))prva krema niej uspela od koalca sto ide tako da sam obvu pronasla an netu evo hladi se videcemo kakva ce bit nadamse akobogda da ce dobra da bude,,

Nada (probajovako.blogspot.com) kaže...

Dušice, nadam se da ste bili zadovoljni i puno Vam hvala što ste zastali i ostavili svoj komentar.

Anonimno kaže...

možete li staviti recept za ovaj majmunski kolač jer mi izgleda prefino :)

Jasna iz zenice kaže...

Danas sam radila tortu majci za rodjendan i ovu sam kremu uradila za fil:)))extra je fina:)))

Anonimno kaže...

Nisam nikada kuhala kremu sa cijelim jajima, jesu li bjelanci problem u kremi?

Anonimno kaže...

Ovo je odlicna krema. Puno hvala!! Vec sam je pravila vise puta i uvijek je jako hvaljena zbog izuzetno dobrog okusa, a kada je stavim u frizider da se stvrdne-podsjeca me na sladoled od cokolade.... ������

Anonimno kaže...

Mmmm....savrsena! Danas ju treci put pravim. Moze ideja kako bi napravila ovu kremu sa okusom kave? Hvala!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...