utorak, 16. listopada 2012.

Slavili smo 5. rođendan...

Moja "mala mrvica" je navršila 5 godina. Tako se brzo nižu rođendani jedan za drugim, da ponekad imam osjećaj kako je godina prebrzo prošla, a nisam ju dovoljno izljubila, izgrlila, smijala se s njom, pjevala, plesala...
"Ovo mi je najljepši rođendan!"- rekla je kasno navečer, kad je skroz umorna, već jedva gledajući, legla u krevet pokraj mene. Nasmijala sam se, jer to kaže uvijek, za svaki svoj rođendan. I svakoj torti se jednako veseli, kao da je najljepša na svijetu.






Ovoj šniti je moja kćer dodala još cvjetića kad je vidjela da ju želim slikati :)

Torta je od lješnjaka, krema je kuhana - od mlijeka, jaja, pudinga od vanilije, lješnjaka i čokolade. 



Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...