ponedjeljak, 10. rujna 2012.

Vesele palačinke

 Jutros sam htjela iznenaditi svoju malu izbirljivicu, pa sam joj za doručak uz šalicu "divke" s medom napravila ove vesele palačinke. Gledala je svoje jutarnje crtiće, a ja sam na brzinu ispekla leptirića i cvijet. Rekla sam joj: "Žmiri...., žmiri... (dok sam stavljala tanjurić ne njen mali stolić) - iznenađenje...! Dobar tek!" 
Ah, te male, sretne okice...  
Poslije smo zajedno ispekle još jednog leptirića, pa onda medu... baš nam je bilo veselo!




Radila sam smjesu kao za američke palačinke. Ovaj recept je dobro koristiti prvi puta, a onda više nije problem procijeniti gustoću tijesta. Omjer nije previše bitan, važno je da je tijesto puno gušće nego za naše klasične palačinke, da se može lijepo lijevati na teflon i da ne curi previše. Prašak za pecivo je važan da se tijesto može napuhnuti, pa su oblici ljepši.

140 g brašna (ja koristim glatko tip-550) pomiješanog sa pola paketića praška za pecivo
1 šalica (2,5 dl) mlijeka
1 jaje
 2 žlice šećera

 malo (na vrh žličice) soli
 3 žlice rastopljenog maslaca
 1 vanilin šećer (po želji)


Brašno pomiješati sa praškom za pecivo, dodati mlijeko i jaje, umutiti pjenjačom, pa dodati šećer, vanilin šećer, sol i maslac. Ako ima vremena, može se ostaviti da stoji nekih 15 minuta, ali nije presudno.

Smjesu uliti u špricu, vrećicu ili nešto drugo čime će se iscrtavati oblici. Teflonsku tavu staviti da se zagrije, pa smanjiti na najmanju vatru i izliti najprije vanjske rubove željenih oblika. Kad se počnu raditi mjehurići, popuniti šupljine smjesom, pa peći dok se i na njima ne počnu praviti mjehurići.
Vilicom ili nožem oblik okrenuti da se ispeče i na drugoj strani, pa kad poprimi odozdo lijepu boju, prenijeti na tanjur.
Može se ukrasiti čokoladnim ili voćnim preljevom, voćem, marmeladom...







U tijesto se može dodati i jestiva boja, pa se onda može raditi cvijet sa raznim bojama latica itd. ali ne bih ipak time hranila svoje malo dijete, ionako se naguta takvih gluposti u slatkišima, ne moram ih još i ja dodavati. Pokušati ćemo drugi puta zdravije varijante sa sokom od cikle, mrkve, špinatom...

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...