petak, 13. srpnja 2012.

Kolač od rogača i jabuka


Ovaj je kolač već toliko rasprostranjen, da ga većina nas radi "naslijepo". Do mene je recept došao od školske prijateljice Nevenke. Probala sam kolač kod nje, bio mi je super fin, pa sam ju tražila recept. Nije znala naziv, ali pošto ga je dobila od svoje svekrve, ja sam ga zapisala kao "Svekrvin kolač". Tako se kod mene u široj obitelji udomaćio pod tim nazivom.


4 jaja
 1 šalica šećera
1 šalica ulja
pola šalice mlijeka
1 šalica brašna
pola vrećice praška za pecivo
1 šalica šećera
10 dkg rogača (može i mljeveni mak)
10 dkg grožđica (može i bez njih)

3-4 naribane jabuke (umjesto jabuka može jedna šalica bilo kojeg džema ili pekmeza)

Odvojiti bjelanjke od žutanjaka.
Bjelanjke istući u čvrsti snijeg.
Žutanjke istući sa šećerom dok se ne udupla smjesa, dodati ostale sastojke i na krajulagano umiješati snijeg.
Peći u zagrijanoj pećnici na 180°C.
Možete ga preliti glazurom od čokolade pomiješane sa malo ulja, a najfinije je kad se prije glazure premaže slojem nekog kiselkastog džema, meni je najdraži moj domaći od drijenka.








 

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...